16 липня 2016 р. в Інформаційному центрі "Вікно в Америку" відбулась дискусія, що передбачала формування уміння переконувати інших. Модератор зустрічі Михайло Г.представив своє навчальне відео, у якому ділиться своїм досвідом переконувати. Учасники давали корисні поради, змагались у створенні переконливої реклами, розповідали про свій досвід переконувати інших. Переможцем конкурсу на найкращу переконливу рекламу стала група Trust, на чолі з Анною Кідаловою, випускницею програми FLEX 2016. Завершилась зустріч представленням програм, за допомогою яких можна монтувати відео. Дякуємо Марині Скакун та Анні Кідаловій за ідеї. В обговоренні взяли участь представники різних країн: Канада, США та Швеція.#УкраїнаSpeaking
No comments:
Post a Comment