Програма «Велике читання»
“451° за Фаренгейтом”
Рекомендації для вчителя - кульмінаційні ідеї проекту
1. Презентації перед публікою: нехай учні вивчать по
короткому уривку з роману Бредбері і прочитають ці уривки під час презентації. Організуйте
вечір “Великого читання” (або “Великого декламування”), на якому кожен зможе
представити публіці свій уривок. Попросіть кожного пояснити, чому ці уривки
важливі. Обговоріть те, як процес запам’ятовування вплинув на розуміння
матеріалу.
2. Вечір для батьків: нехай учні розіграють кілька різних
сценок з роману, як це могло б бути в кінофільмі. Попросіть їх записати їхні репліки у сценарій, але тільки для
того, щоб краще запам’ятати їх. Перед кожною презентацією оповідач має пояснити контекст
тієї чи іншої сцени. Після
презентації коментатор пояснює, чому саме цю сцену було обрано для показу.
3. Попросіть учнів написати власні фантастичні сценки. Нехай вони опишуть якийсь усталений порядок, звичай або технологічний
пристрій, який видається звичайним і загальновідомим. А потім нехай разом уявлять майбутнє, в
якому цей порядок, звичай або пристрій набуває надмірного визнання. На що буде схожий цей світ? Спонукайте учнів розіграти ці сценки у місцевій книжковій крамниці,
бібліотеці або в партнерській організації проекту «Велике читання».
4. Попросіть учнів придумати уніформу для пожежного
відділку Монтега. Нехай вони
створять логотип для відділку і машини-“саламандри”. Ескізи й малюнки можна виставити в партнерській організації проекту «Велике читання». При бажанні учні можуть пошити модель уніформи або змайструвати логотип із якогось
матеріалу.
5. Разом із вашими викладачами образотворчого мистецтва попросіть учнів проілюструвати найвибуховіший, найяскравіший образ чи момент роману. Учні можуть вибрати образ, який справив на них найглибше враження. Вони можуть намалювати ескіз, щоб показати і обговорити його в класі,
а потім на його основі створити масштабніше зображення. Дозвольте учням працювати у двовимірній
і тривимірній техніках.
[1] За матеріалами Національного фонду сприяння мистецтву (National Endowment for the
Arts http://www.neabigread.org/books/fahrenheit451/
No comments:
Post a Comment